Trivselspolitik

Firkløverskolens trivselspolitik tager udgangspunkt i vores fire grundlæggende værdier

Fællesskab   Læring   Anerkendelse   Trivsel

Firkløverskolen skal være et trygt og godt sted at være for elever og ansatte. Gennem vores trivselspolitik ønsker vi at skabe det bedst mulige udgangspunkt for et godt læringsmiljø. Vi ønsker at skabe glæde for at gå i skole samt lyst til læring gennem et velfungerende fællesskab. Vores udgangspunkt er, at elever, ansatte og forældre gerne vil yde en aktiv indsats samt gøre deres bedste. Vi arbejder målrettet med trivsel i de enkelte undervisningsgrupper bl.a. med udgangspunkt i trivselsundersøgelser. Ligeledes er trivsel et fast punkt på vores afdelingsmøder, da vi mener, at en fælles opmærksomhed på trivselsindsatsen kan være med til at forebygge mobning.

trivsel

Link Firkløverskolens antimobbestrategi